گلچین عکس بازیگران

ارائه جدیدترین عکس بازیگران

گلچین عکس بازیگران

ارائه جدیدترین عکس بازیگران

ارائه جدیدترین عکس بازیگران زن و مرد ودانلود رایگان عکسهای بازیگران ایرانی و خارجی

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کمپرسور باد ایر استار یکی دیگر از کمپرسور های باد به شمار می آید که می خواهیم در این مطلب این برند کمپرسور را برای شما معرفی کنیم. بنابراین اگر تا کنون نامی از air star نشنیده اید و در صدد خرید کمپرسور باد برای مصارف صنعتی یا پزشکی موجود در کلینیک های دندان پزشکی می باشید و نمی دانید کدام یک از کمپرسور ها را برای خود خریداری کنید؛ با ما همراه باشید تا در این برگ نوشته شما را در انتخاب خرید شایسته و مقرون به صرفه شما راهنمایی کنیم.

بنابراین در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با کمپرسور باد ایر استار به معرفی این شرکت تولیدی خواهیم پرداخت تا با مشخص شدن کشور سازنده این کمپرسور و نیز محصولات تولیدی و مشخصات فنی کمپرسورهای باد این شرکت بتوانیم با ارزیابی هایی که صورت می دهیم، سرانجام بهترین تصمیم را مبنی بر خرید کمپرسور باد air star یا خرید هر برند دیگری از کمپرسورهای باد برای خود بگیریم. پس با ما همراه باشید تا شما را در انتخابتان همراهی کنیم.

معرفی شرکت تولید کننده کمپرسور باد ایر استار

در این بخش برای آشنایی هر چه بیشتر شما با کمپرسور باد air star می خواهیم اشاره ای به تاریخچه ساخت کمپرسور های تولیدی این شرکت داشته باشیم. که کمپرسور باد ایر استار و سایر محصولات تولیدی این شرکت در چه کشوری ساخته شده اند و با چه کیفیت و شعاری به فعالیت های خود ادامه می دهند.

شرکت تولید کننده این کمپرسور های باد ساخت کشور آمریکا می باشد. این کمپرسور بیشتر برای مصارف موجود در دندان پزشکی، مورد استفاده قرار می گیرند. شاید انتخاب کمپرسور باد ایر استار برای مصارف موجود در دندان پزشکی به این دلیل باشد که کمپرسور های باد موجود در دندان پزشکی باید بدون روغن یا به اصطلاح اویل فری باشند و هوای فشرده شده در آن ها کاملا باید پاک و به دور از هر گونه آلایندگی باشند.

کاربرد کمپرسور های باد ایراستار:

کمپرسور ایر استار بیشتر برای مصارف موجود در کلینیک های دندان پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. چون این کمپرسور ها نیز بدون روغن بوده و با توجه به اینکه یونیت در کلینیک های دندان پزشکی ارتباطی مستقیمی با دهان بیمار دارد؛ کمپرسور باد ایر استار air star جوری طراحی شده که هوای فشرده شده درون آن کاملا پاک می باشد و هیچ گونه ضرر و زیانی به سیستم تنفسی بیمار وارد نمی کند.

بنابراین کمپرسور باد air star برخلاف سایر کمپرسورهای باد بدون روغن و بدون سر و صدا می باشد. به طور کلی می توان گفت: کمپرسور های بادی که ایجاد سر و صدا می کنند، باعث به هم ریختن آرامش بیمار می شود و روح و روان فرد بیمار را تحت تأثیر خود قرار می دهند. به همین دلیل است که از این کمپرسور ها در کلینیک های دندانپزشکی جلوگیری می کنند و به طور کلی وارد کردن این کمپرسور ها در دندانپزشکی ممنوع شده است.

با توجه به توضیحاتی که داده شد؛ می توان اطمینان داشت که این کمپرسور باد از جمله کمپرسور های بدون صدا می باشد. تا علاوه بر خاصیت اویل فری بودن این کمپرسور ها بتوان ویژگی منحصر به فرد بدون صدا بودن را هم به این کمپرسور با کیفیت آمریکایی اضافه کنیم تا کمپرسور باد ایر استار را جایگزین برای کلینیک های دندان پزشکی شده و دندان پزشکان از این کمپرسور برای اجرای عملیات دندانپزشکی خود استفاده کنند.

چیکی از مدل های پر کاربرد کمپرسور باد ایر استار که در کلینیک های دندان پزشکی بسیار کاربرد دارد، کمپرسور باد air star ۲۲ می باشد که در ادامه برای آشنایی با این دستگاه، رو به معرفی مشخصات فنی این کمپرسور برای شما خواهیم آورد تا به طور کامل تمامی مشخصه های ریز و درشت این کمپرسور را به خاطر داشته باشید.

معرفی مشخصات کمپرسور باد air star ۲۲

مشخصات جزئی این کمپرسور عبارتند از :

تعداد یونیت: ۳

قدرت موتور: ۱,۵ اسب بخار

حجم مخزن: ۴۵ لیتر

میزان هوادهی: ۱۴۰ لیتر در دقیقه

سایر ویژگی ها: تخلیه خودکار آب دارای درایر (آپشنال)

وزن دستگاه: ۹۰کیلوگرم

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: کمپرسور باد ایر استار(air star compressor)

  • نسرین معین غفوری
  • ۰
  • ۰

همه افرادی که در خانه خودشان مشغول زندگی هستند، ترجیح می دهند در یک خانه ایده آل و زیبا زندگی کنند که طراحی داخلی بی نظیر و چشم نوازی داشته باشند! قطعا شما هم مانند دیگر افراد جامعه دوست دارید که لوازم منزل شما، مدل مبلمانتان و … به بهترین شکل باشد تا از دیدن آن‌ها لذت ببرید. ما امروز تصمیم گرفتیم که  محبوب ترین سبک های طراحی داخلی منزل در مشهد را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید، طرح دلخواه خود را در این زمینه انتخاب کنید.

قبل از این که به محبوب ترین سبک های طراحی داخلی منزل در مشهد بپردازیم، یادآوری این نکته ضروری به نظر می رسد که سبک های دکوراسیون داخلی منزل معمولا تفاوت های آنچنانی ندارند و تعداد شباهت های آن ها نسبت به تفاوت های آن ها شبیه تر است. شما بعد از این که با طرح های محبوب دکوراسیون داخلی منزل در مشهد آشنا شدید، می توانید به راحتی و سریع طرح دلخواه خود را برای منزل خود انتخاب کنید.

طراحی داخلی منزل در مشهد

در این مطلب سبک های طراحی داخلی منزل را برای شما معرفی کردیم را که آن‌ ها را در زمینه نگهداری و تمیز کردن و میزان سازگاری با کودک بررسی کرده اند. مواردی که شاید برای بسیاری از افراد مهم باشد. با ما همراه باشید تا محبوب ترین دکوراسیون داخلی منزل در مشهد را بشناسید.

سبک طراحی داخلی منزل بوهو

سبک طراحی داخلی دکوراسیون منزل بوهو یا بوهمین از سبک هایی است که از زندگی عشایران و کولی ها در آن استفاده شده است و پر از ترکیب رنگ های مختلف است که تزیینات و زیبایی های زیادی دارد. در این طرح سه رنگ بیشتر از بقیه رنگ ها به چشم می خورد که عبارت است از قهوه ای، قرمز و طلایی که ترکیب آن هم در این طرح زیاد استفاده می شود.

برخی از افراد سعی می کنند که برای این طرح قانون و قاعده خاصی تعریف کنند اما موفق نمی شوند چرا که اساسا این طرح از هیچ قانون خاصی پیروی نمی کند. در این طرح باید تعداد زیادی بالش و کولسن بر روی مبل و کاناپه خود داشته باشید. این طرح یک طرح راحت جذاب است که در عین داشتن یک ظاهر شلوغ، راحتی زیادی دارد. در ادامه می توانید یک طرح بوهو را ببینید:

طراحی داخلی منزل در مشهد به سبک بوهو

 

طراحی داخلی منزل در مشهد به سبک بوهو

این طرح به دلیل آسانی مدیریت و تمیز کردن آن مورد علاقه بانوان است و کودکان هم به خاطر ترکیب رنگ های زیاد آن از آن لذت می برند. این طرح از محبوب ترین سبک های دکوراسیون داخلی منزل در مشهد به حساب می آید که افراد زیادی در خانه های خود از آن استفاده می کنند!

سبک طراحی داخلی منزل کلاسیک

یکی از طرح هایی که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، طرح کلاسیک است. این طرح برای قشر مرفه جامعه معمولا از جذابیت های خاصی برخوردار است و سبک محبوب طراحی داخلی منزل در بخش های مرفه مشهد به حساب می آید.

این طرح معمولا جلوه کننده زیبایی های قرن ۱۷ تا ۱۹ میلادی خانه اشرافان و پادشاهان است. اگر می خواهید با این سبک از طرح آشنا شوید بهتر است با دقت به طرح زیر نگاه کنید:

طراحی داخلی منزل در مشهد به سبک کلاسیک

طراحی داخلی منزل در مشهد به سبک کلاسیک

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این سبک معمولا حالت شاهانه دارد. اگر بخواهیم این طرح را از دو حالت گفته شده یعنی نگهداری و تمیزی و سازگاری با کودک بررسی کنیم باید بگوییم که با توجه به طرح های حاشیه دار و منحنی دار این طرح ما نیاز به تمیزی منظم دکوراسیون داخلی این طرح داریم. همچنین برای کودکان به علت وجود حس شاهانه بودن این طرح، اعتماد به نفس زیادی را در آن ها بوجود می آورد اما با توجه به جزئیاتی که در این طرح وجود دارد، نگهداری آن با توجه به کودکان بازیگوش کمی سخت و دشوار به نظر می رسد.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: محبوب ترین سبک های طراحی داخلی منزل در مشهد

  • نسرین معین غفوری
  • ۰
  • ۰

از مهم ترین اقدامات و فعالیت هایی که می‌توان برای جذب مشتریان در یک داروخانه انجام داد، طراحی داخلی داروخانه است. برای طراحی داخلی داروخانه در مشهد یا دیگر شهرها اصول مختلف و ثابت شده ای وجود دارد که باید، همه ی آن‌ها را رعایت کرد. امروز می خواهیم شما را بیشتر با طراحی داخلی داروخانه و نکات مهم آن آشنا کنیم. اگر کنجکاو هستید در این زمینه بیشتر بدانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چرا نیاز به طراحی داخلی داروخانه در مشهد داریم؟

اگر شما صاحب یک مغازه هستید و یا یکی از دوستان شما در این زمینه فعال باشد به احتمال زیاد می دانید که ویترین و دکوراسیون از مهم ترین بخش های یک مغازه برای جذب مشتری به حساب می آید.

افراد مختلف هزینه های سنگینی بابت تبلیغات متحمل می شوند اما نمی دانند که با هزینه های کم تر و با زیباتر کردن دکوراسیون مغازه خود می توانند، مشتریان بسیار زیادی برای مغازه خود جذب کنند.

شما نیازی نیست حتما برای مغازه خود از یک طراحی ایده آل و کمال گرا استفاده کنید تا تاثیر آن را بتوانید ببینید، شما با استفاده از نظرات یک طراح می‌ توانید موفقیت های زیادی در این زمینه بدست آورید. بیاید با هم مثالی را بررسی کنیم.

فرض کنیم شما برای طراحی داخلی داروخانه در مشهد یا دیگر شهرها به دنبال یک طرح جذاب هستید! اگر نظر یک طراح داخلی را در این زمینه بپرسید، قبل از دادن طرح پیشنهادی به چند سوال بسیار مهم را از شما می پرسد که باید به آن ها بصورت صحیح پاسخ دهید.

توجه:

بر اساس تحقیقات انجام شده، نیمی از اشتباهات دارویی نتیجه حواس پرتی و یا وقفه در کار داروخانه ها است و این مشکلی است که می تواند با طراحی دکوراسیون مناسب داروخانه این اشتباهات به حداقل برسد.

به عنوان مثال:

  • منطقه داروخانه شما در کجای شهر قرار دارد؟
  • نوع مخاطبان و مریضان داروخانه شما به چه صورت هستند؟
  • آیا داروی خاصی را به فروش می رسانید؟
  • و …

همه ی این سوالات به طراح کمک می‌کند که بر اساس نیازهایی که شما دارید و مشتریانی که می خواهید داشته باشید، یک طرح به شما ارائه دهد. حتی اگر خودتان هم می خواهید طراحی داخلی داروخانه در مشهد یا هر شهر دیگری را ارائه دهید، ابتدا به این سوالات و سوالات مشابه پاسخ دهید. شفافیت به شما کمک می‌ کند که بتوانید طرح بهتری را ارائه دهید.

 

نکته: داروخانه دارای سبک های متفاوتی است، به عنوان مثال: داروخانه طب سنتی، داروخانه ای که دارای داروهای آماده شیمیایی است و، بعضی از داروخانه ها هم به صورت تخصصی داروساز هستند. به همین دلیل طراحی عرصه هر کدام از داروخانه ها با توجه به عملکردشان متفاوت است. همچنین طراحی داروخانه مدرن، داروخانه در بیمارستان، داروخانه دامپزشکی، طراحی داروخانه معمولی و … دارای تفاوت های بسیار زیادی است، به همین دلیل طراحی داخلی داروخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اهمیت طراحی دکوراسیون داروخانه

همانطور که می دانید، داروخانه یکی از مهم ترین مکان های بهداشتی و درمانی است که بیماران نیاز شدیدی به آن دارند. در طراحی داروخانه معمولا یک طراح حرفه ای چند اصل ساده را کاملا رعایت می‌کند که از آن ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نظافت و پاکیزگی
  • بهداشت و تمیزی
  • آرامش محیط و کاهش استرس بیمار
  • و …

برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: طراحی داخلی داروخانه در مشهد چه اهمیتی دارد؟

  • نسرین معین غفوری