گلچین عکس بازیگران

ارائه جدیدترین عکس بازیگران

گلچین عکس بازیگران

ارائه جدیدترین عکس بازیگران

ارائه جدیدترین عکس بازیگران زن و مرد ودانلود رایگان عکسهای بازیگران ایرانی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کمپرسور باد ایر استار یکی دیگر از کمپرسور های باد به شمار می آید که می خواهیم در این مطلب این برند کمپرسور را برای شما معرفی کنیم. بنابراین اگر تا کنون نامی از air star نشنیده اید و در صدد خرید کمپرسور باد برای مصارف صنعتی یا پزشکی موجود در کلینیک های دندان پزشکی می باشید و نمی دانید کدام یک از کمپرسور ها را برای خود خریداری کنید؛ با ما همراه باشید تا در این برگ نوشته شما را در انتخاب خرید شایسته و مقرون به صرفه شما راهنمایی کنیم.

بنابراین در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با کمپرسور باد ایر استار به معرفی این شرکت تولیدی خواهیم پرداخت تا با مشخص شدن کشور سازنده این کمپرسور و نیز محصولات تولیدی و مشخصات فنی کمپرسورهای باد این شرکت بتوانیم با ارزیابی هایی که صورت می دهیم، سرانجام بهترین تصمیم را مبنی بر خرید کمپرسور باد air star یا خرید هر برند دیگری از کمپرسورهای باد برای خود بگیریم. پس با ما همراه باشید تا شما را در انتخابتان همراهی کنیم.

معرفی شرکت تولید کننده کمپرسور باد ایر استار

در این بخش برای آشنایی هر چه بیشتر شما با کمپرسور باد air star می خواهیم اشاره ای به تاریخچه ساخت کمپرسور های تولیدی این شرکت داشته باشیم. که کمپرسور باد ایر استار و سایر محصولات تولیدی این شرکت در چه کشوری ساخته شده اند و با چه کیفیت و شعاری به فعالیت های خود ادامه می دهند.

شرکت تولید کننده این کمپرسور های باد ساخت کشور آمریکا می باشد. این کمپرسور بیشتر برای مصارف موجود در دندان پزشکی، مورد استفاده قرار می گیرند. شاید انتخاب کمپرسور باد ایر استار برای مصارف موجود در دندان پزشکی به این دلیل باشد که کمپرسور های باد موجود در دندان پزشکی باید بدون روغن یا به اصطلاح اویل فری باشند و هوای فشرده شده در آن ها کاملا باید پاک و به دور از هر گونه آلایندگی باشند.

کاربرد کمپرسور های باد ایراستار:

کمپرسور ایر استار بیشتر برای مصارف موجود در کلینیک های دندان پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. چون این کمپرسور ها نیز بدون روغن بوده و با توجه به اینکه یونیت در کلینیک های دندان پزشکی ارتباطی مستقیمی با دهان بیمار دارد؛ کمپرسور باد ایر استار air star جوری طراحی شده که هوای فشرده شده درون آن کاملا پاک می باشد و هیچ گونه ضرر و زیانی به سیستم تنفسی بیمار وارد نمی کند.

بنابراین کمپرسور باد air star برخلاف سایر کمپرسورهای باد بدون روغن و بدون سر و صدا می باشد. به طور کلی می توان گفت: کمپرسور های بادی که ایجاد سر و صدا می کنند، باعث به هم ریختن آرامش بیمار می شود و روح و روان فرد بیمار را تحت تأثیر خود قرار می دهند. به همین دلیل است که از این کمپرسور ها در کلینیک های دندانپزشکی جلوگیری می کنند و به طور کلی وارد کردن این کمپرسور ها در دندانپزشکی ممنوع شده است.

با توجه به توضیحاتی که داده شد؛ می توان اطمینان داشت که این کمپرسور باد از جمله کمپرسور های بدون صدا می باشد. تا علاوه بر خاصیت اویل فری بودن این کمپرسور ها بتوان ویژگی منحصر به فرد بدون صدا بودن را هم به این کمپرسور با کیفیت آمریکایی اضافه کنیم تا کمپرسور باد ایر استار را جایگزین برای کلینیک های دندان پزشکی شده و دندان پزشکان از این کمپرسور برای اجرای عملیات دندانپزشکی خود استفاده کنند.

چیکی از مدل های پر کاربرد کمپرسور باد ایر استار که در کلینیک های دندان پزشکی بسیار کاربرد دارد، کمپرسور باد air star ۲۲ می باشد که در ادامه برای آشنایی با این دستگاه، رو به معرفی مشخصات فنی این کمپرسور برای شما خواهیم آورد تا به طور کامل تمامی مشخصه های ریز و درشت این کمپرسور را به خاطر داشته باشید.

معرفی مشخصات کمپرسور باد air star ۲۲

مشخصات جزئی این کمپرسور عبارتند از :

تعداد یونیت: ۳

قدرت موتور: ۱,۵ اسب بخار

حجم مخزن: ۴۵ لیتر

میزان هوادهی: ۱۴۰ لیتر در دقیقه

سایر ویژگی ها: تخلیه خودکار آب دارای درایر (آپشنال)

وزن دستگاه: ۹۰کیلوگرم

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: کمپرسور باد ایر استار(air star compressor)

  • ۹۸/۰۷/۱۸
  • نسرین معین غفوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی