گلچین عکس بازیگران

ارائه جدیدترین عکس بازیگران

گلچین عکس بازیگران

ارائه جدیدترین عکس بازیگران

ارائه جدیدترین عکس بازیگران زن و مرد ودانلود رایگان عکسهای بازیگران ایرانی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

حمل خودرو‎ : افزایش ناگهانی بهای قبض آب می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ولی اولین و مهم عامل می تواند ترکیدگی لوله آب باشد که باید هر چه سریع تر محل دقیق ترکیدگی لوله تشخیص داده شود و در کمترین زمان ممکن لوله ترکیده ترمیم گردد، چرا که این نشتی آب می تواند به مرور باعث نم و رطوبت دیوار، سقف و کف منزل یا محل کارتان می شود و هزینه های بیشتری را به بار می آورد. لذا اگر متوجه افزایش ناگهانی قبض آب به خصوص در فصل سرما که ترکیدگی لوله های آب به دلیل یخ زدگی شایع تر است، شدید، حتما این مساله را جدی بگیرید و با یک بررسی کوتاه می توانید علت آن را کشف کنید.

دلایل افزایش ناگهانی بهای قبض آب

از کجا مطمئن شویم لوله آب ترکیده است؟

شایع ترین شاخصه ای که احتمال ترکیدگی لوله آب را نشان می دهد، افزایش ناگهانی قبض آب می باشد که با اندکی تامل در مبلغ هزینه های قبوض قبلی و مقایسه با میزان مصرفی ماه جاری با ماه های قبل و یا همان ماه ها در سال قبل می توانید متوجه میزان افزایش هزینه قبض آب شوید این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر ساله و حتی بنا به دلایلی در بعضی از فصول به میزان هزینه مصرفی آب افزوده می شود. اگر با در نظر گرفتن این مساله و پارامترهای دیگر، این میزان به اندازه ی معمول و با محاسبات شما تطبیق داشت که نمی تواند دلیل نگران کننده ای داشته باشد و با اندکی صرفه جویی در مصرف آب می توانید میزان هزینه قبض آب را کاهش دهید.

ولی در صورتیکه همه جوانب را سنجیدید و باز هم میزان هزینه قبض آب بیشتر از حد معمول بود و مطمئن هستید که میزان مصرفی آب که در قبض لحاظ شده با میزان مصرفی شما تطبیق ندارد و اختلاف زیادی دارد برای اطمینان بیشتر می توانید تمامی شیرهای آب را به طور کامل ببندید و هیچ گونه مصرف آبی نداشته باشید، به سراغ کنتور آب بروید و رقم های روی آن را یادداشت کنید و سپس بعد از گذشت دو ساعت مجددا به سراغ کنتور آب رفته و رقم های آن را بخوانید اگر با رقم های قبلی متفاوت بود، اطمینان داشته باشید که آب از جایی در حال هدر رفتن است. در این صورت حتما با یک تشخیص کار ترکیدگی لولهتماس بگیرید تا از سالم بودن یا نبودن لوله های آب و فاضلاب اطمینان حاصل کنید.

چگونه می توان یک تشخیص کار مطمئن و با تجربه پیدا کرد؟

برای پیدا کردن فردی متخصص در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله راه های زیادی وجود دارد ولی همیشه فردی با تجربه و مطمئن بهتر می تواند در رفع مشکلتان به شما کمک کند ولی پیدا کردن این فرد از چه طریقی ممکن است؟ برای متخصص تر بودن و ماهر بودن افراد فنی ملاک های مختلفی وجود دارد ولی همیشه مشتریان و کسانی که تجربه بکارگیری مهارت این افراد فنی را داشته اند، مدرکی آشکار بر مورد تایید بودن این افراد می باشد. در این بین سایت فنی کارا با آدرس www.fanikara.com با گردآوری مشخصات و اطلاعات افراد فنی در شهرهای تهران، کرج، گرگان، مشهد، اصفهان، قم و… و با رضایت سنجی از مشتریان این افراد توانسته است گلچینی از بهترین افراد متخصص در زمینه خدمات فنی در این شهرها را به کاربران خود ارائه دهد که این لیست همچنان در حال توسعه و تکمیل شدن برای سایر شهرها و سایر خدمات می باشد.

تشخیص ترکیدگی | رفع نم و رطوبت

راه های جلوگیری از افزایش ناگهانی بهای قبض آب

با ترمیم لوله ی ترکیده می توانید از هدر رفتن آب جلوگیری کنید، حال باید برای جلوگیری از ترکیدن مجدد لوله آب اقدامات پیشگیرانه ای انجام داد که از جمله این اقدامات، عایق بندی لوله های آب می باشد. به خصوص در فصل زمستان اگر لوله های آب و فاضلاب عایق بندی شده باشند دچار ترکیدگی نخواهند شد در نتیجه از هدر رفتن آب و افزایش ناگهانی بهای قبض آب جلوگیری می شود. هدر رفتن آب می تواند بر اثر چکه چکه کردن آب از شیرهای آبی باشد که واشر آنها خراب شده است و نیاز به تعویض دارند اما در انجام این کار، اغلب مردم کوتاهی می کنند و متاسفانه آب زیادی هدر می رود. لذا اگر در منزل یا محل کارتان شیر آب در حال چکه چکه کردن است حتما نسبت به تعمیر و یا تعویض آن شیر هر چه سریع تر اقدام کنید تا بیشتر از این آب به هدر نرود.

از دیگر راه های جلوگیری از افزایش ناگهانی بهای قبض آب می توان به انواع راه های صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد که این راه ها عبارتند از:

صرفه جویی در میزان آب مصرفی در آشپزخانه

کنترل کردن عدم نشتی لوله های آب و فاضلاب

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه مخصوص برای اطمینان از محل دقیق لوله ترکیده

  • ۹۷/۰۶/۲۰
  • نسرین معین غفوری

حمل خودرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی