گلچین عکس بازیگران

ارائه جدیدترین عکس بازیگران

گلچین عکس بازیگران

ارائه جدیدترین عکس بازیگران

ارائه جدیدترین عکس بازیگران زن و مرد ودانلود رایگان عکسهای بازیگران ایرانی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گروه گردشگری و مشاوره سفر مسافر سلام، یکی از سایت‌های معتبر و فعال در زمینه رزرو آنلاین هتل در سطح کشور می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت رزرواسیون مسافر سلام هتل خود را به‌راحتی رزرو نمایید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه وبلاگ ما، مقالاتی مرتبط با هتل‌ مورد نظر خود، مطالعه فرمایید. از دیگر راه‌های رزرو هتل از طریق مسافر سلام تماس با شماره تلفن زیر می‌باشد. همکاران ما در بخش پشتیبانی و فروش به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

شماره تماس پشتیبانی و فروش مسافر سلام: 33692431-051

مقالات مرتبط با این هتل:

  • آدرس هتل توحید نوین مشهد بر روی نقشه
  • شماره تلفن هتل توحید نوین چیست؟
  • عکس هتل توحید نوین

مقالات مرتبط با نظرات دیگر هتل‌ها:

  • زائران حرم امام رضا علیه السلام درباره هتل کارن چه می‌گویند؟
  • نظرات درباره هتل مدینه الرضا
  • نظرات زائرین حرم امام رضا علیه‌السلام درباره هتل جواهر شرق
  • نقد و بررسی نظرات مهمانان و مسافران هتل آرمان مشهد
  • نظرات درباره هتل آپارتمان حیات شرق
  • نظرات درباره هتل الماس مشهد
  • نظرات درباره هتل بین المللی قصر
  • نظرات درباره هتل درویشی
  • نظرات در مورد هتل ایران زمین مشهد

مسافر سلام قصد دارد یکی از فاکتورهای مناسب جهت انتخاب یک هتل خوب و دلخواه را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. نقد و بررسی نظرات مهمانان هتل توحید نوین می‌تواند گزینه خوبی برای تصمیم‌گیری شما در انتخاب این هتل باشد. در این مقاله تعدادی از نظرات مهمانان این هتل را که از سایت‌های معتبر رزرو هتل، گرفته شده‌اند برایتان گذاشته‌ایم تا به نقد و بررسی نظرات مهمانان هتل توحید نوین بپردازیم. تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

شهر مشهد به‌ دلیل قرار گرفتن بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام در آن، سالانه مورد استقبال جمع زیادی از زائران و گردشگران داخلی و خارجی در تمام ایام سال قرار می‌گیرد. رزرو هتل یکی از مهمترین اموری است که هر مسافری قبل از سفر باید آن را انجام دهد تا نگران محل اقامت خود نباشد. هتل سه ستاره توحید نوین مشهد می‌تواند گزینه خوبی برای اقامت شما در شهر مشهد باشد. این هتل فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر دارد و شما امکان پیاده‌روی تا حرم مطهر را دارید.

رستوران هتل توحید نوین مشهد, رزرواسیون مسافر سلام

نقد و بررسی نظرات مهمانان هتل توحید نوین

نظراتی که در این بخش برایتان گذاشته‌ایم، نظرات واقعی مهمانان هتل توحید نوین می‌باشد که در سایت‌های معتبر رزرواسیون ثبت شده‌اند.

جدیدترین نظر را آقای سپهر.ن در تاریخ 25 خرداد 1397 گذاشته‌اند که به شرح زیر می‌باشد:

  • سلام. ما الان در هتل توحید نوین اقامت داریم. واقعاً خییییلییی عالیه. همه چیزش در حد استاندارد و خوب هست. پرسنل بسیار محترمانه برخورد میکنن.

نظر مهمان دیگر هتل به نام خانم مینا قاسمی عزیز که در تاریخ 8 اردیبهشت 1397 در این هتل اقامت داشته‌اند، اینگونه می‌باشد:

  • هتل عالی بود و مشکلی نداشتم از اقامت در این هتل کاملاً راضی بودم.

جناب آقای سعید میرزایی که در تاریخ 2 اردیبهشت 97 در این هتل اقامت داشته‌اند نظرشان این است:

  • من در ایام نوروز به مشهد سفر کردم و با مشورت گروه مسافرسلام این هتل رو رزرو کرده بودم و واقعاً راضی بودم از هتل. امکاناتش و برخورد پرسنل خیلی خوب بود.

خانم زهرا بابایی از مهمانان سال 1396 هتل توحید نوین می‌باشند که نظرشان به این شرح است:

  • هتل خیلی خوشگلی بود. به نظر من امکاناتش بیشتر از یک هتل ۳ ستاره بود.

ایران اسلامی عزیز که در تاریخ 4 دی 1396 در این هتل اقامت داشته‌اند نظرشان را اینگونه بیان کرده‌اند:

  • هتل توحید نوین جز بهترین و ارزونترین هتل‌هایی بود که من تو مشهد رفتم. خیلی جالبه که من قبل از اینکه برم تو این هتل اطلاعات زیادی نداشتم و مطمئن نبودم که با توجه به هزینه‌ای که دارم میکنم هتل خوبی باشه. ولی بعد از اقامتم دوست داشتم بیشتر بمونم چون خیلی تو هزینه‌هام صرفه‌جویی شده بود و از همه امکانات هتل هم راضی بودم. من این هتل رو به همه اونهایی که میخوان برن مشهد و صرفه‌جویی کنن توی هزینه‌هاشون توصیه میکنم.

سرکار خانم مریم حبیب‌زاده مهمان 15 اسفند 1396 در ارتباط با این هتل نوشته‌اند:

  • امکانات هتل توحید نوین در مشهد در حد اعلا بود. صبحانه ناهار شامش خیلی عالی بود. روز دوم ناهار بوقلمون رو میزش داشت. ولی کوچه هتل خیلی شلوغ و پر از ترافیک بود ماشینمون رو توی یک پارکینگ عمومی گذاشتیم و زمان ۳ دقیقه‌ای تا حرم پیاده‌روی داشتیم. از تمام پرسنل هتل کمال تشکر را داریم.
اتاق های هتل توحید نوین, رزرواسیون مسافر سلام

مهمان سال 1395 این هتل درباره این هتل اینگونه نوشته‌اند:

جناب آقا یا سرکار خانم م.حسین پور مهمان 24 دی 1395
  • من و همسرم در تاریخ ۹۵/۱۰/۲۱ با تور از رشت به این هتل رفتم پرواز، ترانسفر و هزینه هتل از قبل پرداخت شده بود. وقتی که وارد هتل شدیم از طرف مسئول پذیرش برخورد خیلی خوبی صورت گرفت و زمانیکه متوجه شدند ما برای ماه عسل به مشهد آمده‌ایم. بدون هیچ چشم داشتی اتاق معمولی ما رو که از قبل رزرو شده بود به یک اتاق ویژه vip تغییر دادند. اتاق vip خیلی لوکس و تمیز بود دارای ۲ دستشویی و حمام مجزا بود. ما ۴ شب در این هتل اقامت داشتیم بصرف (صبحانه، ناهار و شام)، کل پذیرایی این ۳ وعده بصورت سلف سرویس و با غذاهای متنوع و خوشمزه و دلچسب بود. از مهمترین ویژگی‌های این هتل ۳ ستاره تاپ: ۱- نزدیکی به حرم آقا امام رضا ۲- احترام و توجه به مهمانان ۳- نظافت و تمیز بودن کل هتل ۴- غذاهای متنوع و دلچسب ۵- زیبایی و لوکس بودن لابی و راهروهای هتل جا داره در اینجا از آقای پیغمبری و سایر همکارانشون در این هتل نهایت تشکر و قدردانی رو داشته باشم.

پیشنهاد مسافر سلام برای یک اقامت مجلل در هتلی 3 ستاره که فاصله کمی نیز با حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام داشته باشد، هتل توحید نوین مشهد می‌باشد. رزرواسیون مسافر سلام، این هتل 3 ستاره را با مناسب‌ترین قیمت نسبت به دیگر رزرواسیون‌ها، در تمامی ایام سال برایتان رزرو می‌کند. روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه رزرو هتل بروید و امکانات و اتاق‌های آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل آن را رزرو نمایید.

صفحه رزرو هتل توحید نوین

خواننده گرامی اگر تمایل به اطلاع از تخفیف‌های رزرواسیون مسافر سلام دارید می‌توانید در کانال تلگرام و یا اینستاگرام ما عضو شوید. مسافر سلام در تمام ایام سال برای اکثر هتل‌های کشور به‌خصوص شهرهای مشهد، تهران، شیراز، اصفهان و کیش تخفیف‌های ویژه دارد.
  • ۹۷/۰۶/۰۷
  • نسرین معین غفوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی